wtorek, 19 grudnia 2017

Star Wars Armada - repaint grudniowy

Grudzień to czas dużej ilości pracy (która nie pozwoliła mi dotrzeć na żaden turniej :-( ), święta i ... oczywiście coroczne Star Wars! A w związku z klimatami star warsowymi i mega wyprzedażą Galakty na produkty z linii SW Armada moje floty wzbogaciły się potężnie.

Tylko te modele do Armady takie ... brzydkie jakieś. X-winga jeszcze nigdy nie przemalowywałem, ale w Armadzie odważyłem się bez wahania - poniżej pierwsze doświadczenia z rebelią:


repaint Nebulon B - red:

 repaint Z - 95 Headhunter, Y-wing, A - Wing :

repaint CRV-90

repaint Nebulon B - blue:




Po kilku eksperymentach wypracował się schemat kolorystyczny:

statki białe: ultuan grey (Citadel) + wash Nuln Oil a następnie znów drybush Ulthuan Grey

statki szare: London Grey (Vallejo) +  drybush Ulthuan Grey+ wash Nuln Oil  i znów drybush Ulthuan Grey

Wkrótce czas na krążowniki i ... Gwiezdne Niszczyciele  !!!! :-D

2 komentarze:

  1. Fantastyczna robota :) Wyglądają dużo lepiej niż wyjęte prosto z pudełka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mi się podobają. Swoją drogą - te filmy to prezent dla wydawców gier. Stwarzają pretekst do wypuszczenia nowych dodatków.

    OdpowiedzUsuń