niedziela, 18 marca 2018

KoW – Herd / Beastmen – czyli leśne bestie wypełzają z szafy


Kings of War jest dla mnie nieustającym źródłem inspiracji dla nowych projektów – w oparciu o figurki zalegające w mojej szafie ;-). Od kilku miesięcy jestem wciągnięty w klimaty fantasty – co owocuje szeregiem popaćkanych ludzików. Dziś udało mi się wreszcie zrobić szybkie zdjęcia moim bestyjkom – pomalowanym w ciągu ostatniego miesiąca. Pierwsze figurki do bestii nabyłem jeszcze w zamierzchłych czasach, gdy Chaos w Warhammer Fantasy Battle łączył śmiertelników, bestie i demony. Potem robiły trochę nieśmiało za sojuszników chaos warriorów w 6 ed a potem … długo, długo nie pojawiały się na bitewnym stole. Jednak nieodmiennie klimat leśnych bestii chaosu mnie fascynował, tylko tak jakoś nie było okazji (pretekstu ;-) ). To to teraz pretekst jest – w postaci Kings of War ;-)

 Skromny zaczątek Hordy J (the Herd):
Spirit Walkers (Horde)
Giant Eagles (Regiment)
Beast Pack (Troop)
Stampede








 Schemat kolorystyczny (wszystko Citadel):
- jasna skóra: Cadian Fleshtone + Eldar Flesh
- ciemna skóra: Bugman’s Glow +  Cadian Fleshtone
- brązy:
Rhinox Hide + Cadian Fleshtone
Steel Legion Drab + Cadian Fleshtone
Rhinox Hide + Skrag Brown
podstawki:
Rhinox Hide + Ushabti Bone

... a że dawno nie startowałem w GMoTM - to czas wystartować:



Czy więcej bestii wypełźnie kiedyś z pudełek (czy uda się je pomalować...)???

6 komentarzy:

  1. Piękna armia powstaje i kolejny Herd nadchodzi, może spotkamy się na jakimś turnieju KoW.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne. Świetne fillery.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tak będzie wyglądać całość, to powstanie armia, na którą warto popatrzeć. Czekam więc na całość i życzę wielu zwycięstw.

    OdpowiedzUsuń