niedziela, 8 kwietnia 2018

Blood Angels Death Company

Po dłuższym pobycie w światach fantasy wróciłem do klimatów Wh40k. I tak mnie jakoś ostatnio wzięło na Krwawe Anoły vs Tyranidzi. Sklejam ramki które nakupowałem już nawet nie pamiętam kiedy i paćkam...

Na potrzeby armii space marines nabyłem zestaw podstawek Sector Mechanicus (bo mam braki w podstawkach 32 mm - za to mam spore pokłady tych 25 mm ...) - jak dla mnie super! Wniósł coś nowego.

Na pierwszy ogień:

- 15 x Blood Angels Death Company Jump Packs (bo fajnie wyglądają, mam sporo i chciałbym kiedyś zagrać - chyba jako sojusznikami Imperial Guard / Imperial Knights?)
- Death Company Furioso Dreadnought (bo nakupiłem sporo drednotów i czas wreszcie je pomalować)
- Dante (bo miałem)
- Lemartes, Guardian of the Lost - stary model, dokupiony teraz na Allegro do prowadzenia tego detachmentu
- Librarian - stare mazianie - teraz dostał tylko Jump Packa - bo w Blood Angels wszystko powinno mieć Jump Pack. Z efektu mazania jestem zadowolony - na stole są bardzo OK. Za to po przenosinach figurkowni do nowego pokoju wciąż nie mogę sobie poradzić (chyba?) ze światłem - i zdjęcia wychodzą wciąż nijakie...

Nic to! Walczymy!

Kluczowe farbki:
- Abaddon Black + Dark reaper + krawędzie: Grey Blue (Vallejo)
- Mephiston Red + Evil Sunz Scarlet
- Warpstone Glow










 

No i trzeba paćkać dalej!:


 
Wreszcie, zapadła dziś trudna decyzja - wszystkiego co mam nigdy nie pomaluję / nie będę tym grał :-(. W pierwszej kolejności na sprzedaż wędruje moja szczątkowa Bretonnia:
 
1) magiczka pieszo (metal GW)
 

2) metalowy Grail Knight z Gamezone Miniatures (kupiłem kiedyś na herosa - tylko słabo nałożony podkład):

 
3) Green Knight (metal GW):


4) 5 x Quest Knights (metale GW, jeden zaczęte malowanie - reszta, słabo nałożony podkład):


5) plastikowy pegaz (nie bardzo pamiętam o co chodziło więc - różne opcje rączek):

 
 6) 16 Met-at-Arms + plastikowy gruby mnich (plastiki GW)

 
7) 21 x łucznicy + pale (plastiki GW)



8) 7 x rycerze + koń (plastiki GW)


9) 8 x rycerze (plastiki GW)

 
10) magiczka konno (metal GW)
 

11) kubełek bitsów

 

  

3 komentarze:

  1. Trzymam kciuki za powodzenie projektu! :) Sam mam w wieeelkim pudle armię Primaris Blood Angels do sklejenia - może kiedyś się za to zabiorę...

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pożegnanie się z nieużywanymi figurkami to oznaka bitewniakowej dojrzałości, której mi brakuje. Zamiast tego szukam zasad, które pasowałyby do modeli, które już mam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Same zajebistości a bretka znaleziona to niezły skarb

    OdpowiedzUsuń