niedziela, 27 sierpnia 2017

Iron Warriors - Legion Deimos Pattern Whirlwind Scorpius

Pomimo licznych kłód rzucanych przez życie (patetyczne określenie pracy i wakacji :-D ) udało się dopaćkać kluczowy element moich strzelających Iron Warriorów - Legion Deimos Pattern Whirlwind Scorpius.

Nowy kodeks do CSM zamieszał mi trochę w rozpisce. Zdecydowanie wzrosła motywacja do "czystych rasowo" detatchmentów. Moja wizja Iron Warriorów to zdecydowanie Heavy Support, zbunkrowana piechota i WIELKIE demoniczno mechaniczne potwory w żółte paski - srebrna artyleria pasuje jak ulał!  






A kolejne projekty wciąż kłębią się w głowie...

piątek, 11 sierpnia 2017

Demonologia stosowana i jeszcze trochę Iron Warriorów

Dziś premiera nowego codexu do CSM - z tej okazji wrzucam trochę mojego CSM Spamu - powoli malowanego na wakacyjny GMoTM na GLoria Victis:

34 Brimstone Horrors + 9 Blue Horrors:

Moje pierwsze "szeregowe" demony, bardzo miłe i przyjemne w szybkim malowaniu. No i niewątpliwie bardzo pożyteczne na bitewnym stole :-D





6 Iron Warrors z Lascanonami (od Kromlecha) - absolutna podstawa armii do WH40k a i do Wh30k mogą się przydać :-). Plastiki z Prospero + żywiczne łapki.

 
A przy okazji pacnęło się też 3 Iron Warriors z bolterami i 2 z heavy bolterami - wszystko plastiki z Prospero
 

A że zbliża się połowa sierpnia to i do zgłoszenia chciałoby się dorzucić coś nowego:

- udało się skleić Legion Deimos Pattern Whirlwind Scorpius
- Space Marine Rapier Laser Destroyer
- Iron Warriors Wasmith (klasyczny metal GW)


Jeśli się uda - to w ramach GMOtM do końca września będę pomalowaną, grywalną i wieloopcyjną armię CSM - co jest największą nagrodą w tym konkursie!

 

czwartek, 3 sierpnia 2017

Iron Warriors Typhon Heavy Siege Tank

To jak na razie największy kawał żywicy z jakim się mierzę. Miało być profesjonalnie - paski z taśmy modelarskiej, poza bejcą także washe... niestety #$%^&! lakier pokrył mi przednią część modelu i zniszczył początkowy fajny efekt :-(. Potrzeba dalszych poprawek i dłubania, ale do gry się już nadaje :-)

Fotki zarówno indywidualne jak i grupowe z Land Riderem - dla porównania skali





 

niedziela, 30 lipca 2017

Iron Warriors Heldrake

Wróciłem do malowania. GMOtM na Gloria Victis może i do końca września ale nic jeszcze nie skończone a lipiec się kończy.

Na pierwszy ogień poszedł Heldrake. Pomalowałem, zbejcowałem i wyszedł - no... mi się podobał :-) Aż zrobiłem te zdjęcia - które ujawniły braki w bejcy / washu na grzbiecie - będzie poprawka...




Jestem za to bardzo zadowolony z podstawki - mało pracy a efekt spoko:

1) piasek + kamyczki z piaskownicy córek
2) Gipsowe elementy kupione dawno temu na allegro (zbyt brzydkie na faktyczną budowlę, ale na podstawkę...)
3) London Grey (vallejo)
4) drybush Ulthuan Grey
5) "Muntain Tuft"Army Paintera
6) kałuże z Nurgle Rot (efekt GW)

W ostatnim czasie przyszła paka z Forge Worlda. Do moich Iron Warriors dołączą:

1) genialny wynalazek naszego prymarchy - Typhon Heavy Siege Tank
2) i jak się uda to także Legion Deimos Pattern Whirlwind Scorpius - do siekania lojalistów


Malować!

środa, 19 lipca 2017

wakacyjna demonologia stosowana

Mam już trochę adeptus astartes prowadzących długą wojnę, będę miał renegatów i heretyków - brakuje demonów.

No to chlup - do końca września powinno przybyć co najmniej pomalowanych:

34 brimstone horrors
9 blue horrors


i taki bardzo niepozorny i nie przyciągający uwagi Iron Warrior z Jump Packiem, którym nikt nie powinien sobie zawracać głowy jak już wyląduje za liniami wroga i który wcale nie wygląda na Chaos Lorda więc zostawcie go w spokoju...


piątek, 14 lipca 2017

Renegades And Heretics - plany wakacyjne...

Dużo pracy - mało malowania. Ale 40 000 wciąż za mną chodzi i korci do nowych projektów. Takich co to miały wydarzyć się już parę lat temu ale jakoś zawsze brakowało okazji... Wspominałem już parę razy o moich pokładach żywicy i podchodów do zrobienia renegackiej gwardii. Dzięki super elastycznym zasadom 8 edycji (która wciągnęła mnie do tego stopnia, że zacząłem regularnie odwiedzać turnieje zasiedlając warzywnik ;-) ) to wreszcie ma sens. No to budujemy solidny kontyngent sojuszniczy dla moich Iron Warriorów.

Do czekającego w kolejce do malowania bazyliszka dołączają:

  • Malefic Lord (banshee z WFB)
  • Wyvern (model kupił z rok temu, dopiero teraz kupiłem)
  • 6 x drużyny moździerzy (plastikowa gwardia + żywiczne korpusy FW / główki w maskach różnych producentów)

Całość wędruje jako zgłoszenie na wakacyjny GMOtM na Gloria Victis - to może uda się pomalować ;-)

niedziela, 2 lipca 2017

Żelazny czerwiec, żelazny lipiec

Zgodnie z przewidywaniami 8 edycja Wh40k pochłonęła mnie z kretesem. Chcę grać! Chcę malować!

Nowe zasady namieszały w mecie, co zawsze jest doskonałym pretekstem do rozwijania kolekcji! ;-)

W poodszukiwaniu docelowej armii Iron Warriors udało mi się w czerwcu podgonić Deamon Princa, Legion Heavy Support Squad z Autocannonami (w realiach 40k - Havocs :-) ) oraz Berserkwerów Khorna. Wobec tych ostatnich bardzo długo poszukiwałem właściwego schematu kolorystycznego i finalnie postanowione - moi Berszrkerzy to fanatycznie skrzywiony odłam IV Legionu (co ułatwi sprawę z parkiem maszynowym - mam już rhinosy srebrne i zielone - nie będzie trzeba dorabiać czerwonych ;-):


Iron Warriors Berzerkers:


Iron Warriors Deamon Prince:




 Iron Warriors Legion Heavy Support Squad:


 
 
Plany na lipiec to:
 
kolejny Maulerfiend
kolejny rhino
Heldrake
6 x Iron Warriors Mk III z Lascannonami (kromlech)
2 x Iron Warriors Mk III z Heavy Bolters
3 x Iron Warriors Mk III z bolterami
Renagacki Bazyliszek (tak, tak, tak! Indexy pozwalają na bardzo łatwe poszerzenie CSM o Renagades and Heretics! Nareszcie wyjdą z szafy i będą grywalni !!! :-) )