wtorek, 19 listopada 2019

Chłopaki Groma Brzuchacza


Czas na kolejny, nowy jesienny projekt. W listopadzie nieodmiennie co roku łapię klimat starego warhammera – tego z czasów mojego liceum, gdy i trawa i gobliny były zieleńsze 😊.

W tym roku postanowiłem sobie speedpaintingowo pomalować jasnymi kolorami goblińską hordę – taką w klimatach old/middle hammera – głównie w oparciu o stare figurki które już posiadam / które w miarę łatwo można dostać na portalach aukcyjnych. A gdy w całkiem niezłej cenie udało mi się trafić prawie kompletny rydwan na którym dumnie jedzie Grom the Paunch to motyw przewodni stał się jasny!

Armia zostanie złożona w oparciu o zasady Kings of War 3 edycja – jak dla mnie super zasady do tego typu projektów.

Po kilku eksperymentach zdecydowałem się posadowić gobosy na multibazach – po 15 chłopa na regiment, coby było prawilnie i przepisowo! (choć znając życie na żaden turniej najpewniej z chłopakami nie dotrę 😉 )
 
Trolle na klasycznych 40x40 – mogą robić za dwa (a z fillerami nawet trzy) regimenty lub hordę.

Pierwsze dwa regimenty gobosów były poligonem doświadczalnym schematu kolorystycznego (zwłaszcza skóry) – trzeci (under construction) będzie już w docelowym malowaniu – oczywiście jeśli projekt nie znudzi mi się w połowie drogi …
 





 

1 komentarz:

  1. Niby atak klonów (gobliny), niby proste malowanie - a efekt rewelacyjny. Nie przypuszczałem, że z tych małych zielonych można aż tyle wyciągnąć.

    OdpowiedzUsuń