piątek, 18 marca 2016

Death Guard – Przewodnik Duchowy, broń ciężka i co dalej?

Prace nad XIV Legionem trwają – do pomalowanych figurek dołączyły:

1)      Kargul – Tal – kapelan, którego czujne oko nie przepuści żadnego przeczącemu Imperialnej Prawdzie psionika (w armii XIV Legionu Librarianom mówimy – zdecydowane NIE!)




2)      Mortag - drużyna niszczycieli (Devastator Squad)



Zdecydowałem się też zmodyfikować pierwotne założenia Fazy I projektu:

1)      w armii której motywem ma być ciężka piechota (zgodnie z naukami Mortariona!) motory jednak nie pasują – slot Fast Attack zostanie więc obsadzony przez drużynę „na piechotę” z miotaczami ognia, którym element „szybkości” zapewni kapsuła zrzutowa;

2)      melta gun z pudła Battle of Calth wygląda ślicznie – trzecia drużyna taktyczna będzie więc uzbrojona w meltę.

W rezultacie, pierwsza faza projektu (formacja: Battle Demi–Company) – do pomalowania zanim przejdziemy do parku maszynowego J - to (boldem oznaczyłem figurki już pomalowane): 

Ø  Chaplain (plasma pistol) – 105 pkt

Ø  5 x Tactical Squad (veteran sergant, melta bomb, plasma gun, combi-plasma) – 110 pkt

Ø  5 x Tactical Squad (veteran sergant, melta bomb, plasma gun, combi-plasma) – 110 pkt

Ø  5 x Tactical Squad (veteran sergant, melta bomb, meltagun, combi-melta) – 105 pkt

Ø  Venerable Drednought (assault cannon) – 135 pkt

Ø  5 x Devastator Squad (3 x missile launcher) – 115 pkt

Ø  5 x Assault Squad (veteran sergant, flamer, flamer, power sword) -  105 pkt

RAZEM: 785 pkt

Tak więc jeszcze tylko 10 figurek i wkraczamy w fazę II - park maszynowy – a w niej w pierwszej kolejności:

Ø  Drop Pod – 35 pkt

Ø  Rhino Deimos I – 35 pkt

Ø  Rhino Deimos II – 35 pkt

Ø  Imperial Knight Paladin (meltagun) – 380 pkt (jakoś wciąż brakuje mi śmiałości aby wydobyć go z pudełka i zacząć sklejać…)

RAZEM: 485 pkt

Łącznie: 1270 pkt 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz