niedziela, 14 stycznia 2018

Kings of War - Twilight Kin – Hydra, Crossbowmen Horde, Shadows


Konsekwentnie idę z projektem “Druchii najeżdżają Mantica” J

Do modeli gotowych do gry dołączają:

 

Twilight Kin Crossbowmen Horde:

 


fajna sprawa z tymi dużymi podstawkami – 21 modeli zamiast 40 i wizualnie daje radę (21 modeli zgodnie z FAQ + elementy terenu)

  

Hydra

 
 



Model to oczywiście antyczne Chronopia Sisters of Tiamat – kupiony lata temu za jakieś grosze i pozostający bez wykorzystania – głównie ze względu na mega niewymiarową podstawkę. Wreszcie trafi na stół! Potrzeba matką wynalazku – z gipsowych elementów dobudowałem podstawkę do podstawki – teraz … „ja się nie zmieszczę na podstawce 50x50, ja się nie zmieszczę” ;-)

 

 No i podstawka Twilight Kin Shadows 
 
 
 
 miałem 5 modeli, jeden dorobiłem z łucznika od High Elves i … wyszedł troops J

2 komentarze:

  1. Super wyszło i armia nabiera rozpędu:D Jeśli nie Katowice w lutym to może turniej w Krakowie w marcu na 2k;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hydra to rewelacja :) Dobrze, że się zmieściła. Powstaje ładna armia!

    OdpowiedzUsuń