piątek, 27 stycznia 2017

Iron Warriors - Drużyna Sztrurmowa "Arcyheretycy"

Mimo kłód rzucanych mi pod nogi przez FFG i jego świetnego X-Winga (dziś wieczorem pierwsza gra w skali EPIC :-) ) powolutku dłubię też w moich legionistach.

Celem postawionym przy okazji premiery suplementu Traitor Legions było pomalowanie formacji Iron Warriorsów, i tak powoli... krok po kroku ...

Do złożenia Warbandy potrzebowałem 5 Havoc'ów - to to złożyłem ich z plastikowych legionistów Mk III z Prospero i żywicznych plecaków Spellcrow.

Na forum Gloria Victis dowiedziałem się, że jest to heretyckie połączenie - gdyż pancerze MK III - jako szturmowe - są zbyt ciężkie dla plecaków odrzutowych... Ale mi się podobają! I potężni Iron Warriors na pewno nie zważają na takie nieistotne ograniczenia jak prawa fizyki! Iron Within!

Przed Państwem:

Drużyna Szturmowa Iron Warriors "Arcyheretycy"

 


1 komentarz: