niedziela, 2 lipca 2017

Żelazny czerwiec, żelazny lipiec

Zgodnie z przewidywaniami 8 edycja Wh40k pochłonęła mnie z kretesem. Chcę grać! Chcę malować!

Nowe zasady namieszały w mecie, co zawsze jest doskonałym pretekstem do rozwijania kolekcji! ;-)

W poodszukiwaniu docelowej armii Iron Warriors udało mi się w czerwcu podgonić Deamon Princa, Legion Heavy Support Squad z Autocannonami (w realiach 40k - Havocs :-) ) oraz Berserkwerów Khorna. Wobec tych ostatnich bardzo długo poszukiwałem właściwego schematu kolorystycznego i finalnie postanowione - moi Berszrkerzy to fanatycznie skrzywiony odłam IV Legionu (co ułatwi sprawę z parkiem maszynowym - mam już rhinosy srebrne i zielone - nie będzie trzeba dorabiać czerwonych ;-):


Iron Warriors Berzerkers:


Iron Warriors Deamon Prince:




 Iron Warriors Legion Heavy Support Squad:


 
 
Plany na lipiec to:
 
kolejny Maulerfiend
kolejny rhino
Heldrake
6 x Iron Warriors Mk III z Lascannonami (kromlech)
2 x Iron Warriors Mk III z Heavy Bolters
3 x Iron Warriors Mk III z bolterami
Renagacki Bazyliszek (tak, tak, tak! Indexy pozwalają na bardzo łatwe poszerzenie CSM o Renagades and Heretics! Nareszcie wyjdą z szafy i będą grywalni !!! :-) )
 
 
  

1 komentarz:

  1. Świetny pomysł na khornowców! Wyglądają nawet ciekawiej, niż oryginał.

    OdpowiedzUsuń