niedziela, 30 lipca 2017

Iron Warriors Heldrake

Wróciłem do malowania. GMOtM na Gloria Victis może i do końca września ale nic jeszcze nie skończone a lipiec się kończy.

Na pierwszy ogień poszedł Heldrake. Pomalowałem, zbejcowałem i wyszedł - no... mi się podobał :-) Aż zrobiłem te zdjęcia - które ujawniły braki w bejcy / washu na grzbiecie - będzie poprawka...




Jestem za to bardzo zadowolony z podstawki - mało pracy a efekt spoko:

1) piasek + kamyczki z piaskownicy córek
2) Gipsowe elementy kupione dawno temu na allegro (zbyt brzydkie na faktyczną budowlę, ale na podstawkę...)
3) London Grey (vallejo)
4) drybush Ulthuan Grey
5) "Muntain Tuft"Army Paintera
6) kałuże z Nurgle Rot (efekt GW)

W ostatnim czasie przyszła paka z Forge Worlda. Do moich Iron Warriors dołączą:

1) genialny wynalazek naszego prymarchy - Typhon Heavy Siege Tank
2) i jak się uda to także Legion Deimos Pattern Whirlwind Scorpius - do siekania lojalistów


Malować!

1 komentarz:

  1. Helldrake świetnie wyszedł! Może latać i kosić lojalistów :)

    OdpowiedzUsuń