sobota, 28 listopada 2015

Lekko nadgniły park maszynowy


Ciężka piechota potrzebuje ciężkich transporterów!

W Ponurym Świecie Wiecznej Wojny transportery opancerzone mogą działać i po 10 000 lat nie widzę więc żadnych przeciwskazań aby w mojej armii „nowe” mogło spotkać „stare”.

Oba rhino kupiłem kiedyś na allegro po jakieś 30 / 40 zł za sztukę w stanie technicznym, który od razu predestynował je do armii Pana Rozkładu i Rdzy J

O ile z malowania jestem generalnie zadowolony, to niestety oryginalne kalkomanie GW do Chaosu (zarówno nowszej jak i te jeszcze z lat 90 totalnie do niego nie pasują). Bo długich poszukiwaniach (i odskrobywaniu nieudanych eksperymentów) ostatecznie park maszynowy nurgla będzie znakowany „czaszkowymi” kalkomaniami gwardii imperialnej.

Przy okazji – dopiero na zdjęciu zauważyłem jak krzywo nalepiłem jedną z kalkomanii – nawet jak na standardy Papy Nurgla – będzie poprawka.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz