środa, 8 marca 2017

Vengeance Weapon Battery


Moje pierwsze fortyfikacje w mrocznym milenium skończone. Jeszcze nigdy nie wystawiałem na stół armii w której częścią jednostek są budynki ale w sumie to fajna idea.
Przedmiotowe dwa działa (zgodnie z fluffem sterowane czcigodnym Duchem Maszyny i działające samoistnie, bez konserwacji nawet setki lat! :-)) nabyłem dzięki poradom z forum Gloria Victis – w odpowiedzi na pytanie: jak do armii Iron Warriors do Wh40k najłatwiej dodać ciężkie działa... No i są, w prostym malowaniu – które jednak bardzo przypadło mi do gustu. Symboli Imperialnych nie usuwałem – z założenia jest to pierwszy element fortyfikacji do wykorzystywania przez moje armie zarówno w 30 jak i 40 tysiącleciu… Najwyżej będą czasem zajmowane przez wraże siły wrogów Człowieka.

Przed Państwem „Extremis” i „Infernum”:



2 komentarze: