wtorek, 28 lutego 2017

Wiosenny powiew Death Guard - the Reaping ???


Za oknem wiosna – aż chce się malować J. Rośliny budzą się z zimowego letargu i tak samo kiełkują moje pomysły modelarskie. Wraz z nową edycją Wh40k chciałbym wrócić do aktywnego grania w mrocznym milenium. A przy okazji – zacząć grać w Wh30k. Iron Warriorzy (złożeni pod Wh40k) idą mi dobrze, mam też już sporo Orków, lojalnych marines, trochę pomalowanych Blood Angels i całkiem sporo czołgów do Imperial Guard – będzie czym grać w Wh40k.

Projekt XIV Legionu – oparty o dwa zestawy Calth i jedno Prospero + żywicę cofnie się wiec definitywnie o 10.000 lat. Czas złożyć Legion na zasady Age of Darkness!

Plan do wykonania do końca czerwca 2017 r. widzę następująco:

  1. Mortarion (bo jak się bawić to na grubo , na razie brak)
  2. Centurion (ten z Calth – GOTOWY)
  3. Legion Command Squad (bo sztandar dla klimatu musi być, blister z FW leży kupiony i nie otwarty już kilka miesięcy)
  4. Legion Primus Medicae (w porywie serca nabyłem blisterek w GW w Złotych Tarasach i wciąż nie otworzyłem);
  5. Contemptor Drednought I - 2 x Kheres (ten z Calth, sklejony i zmagnesowany, czeka na malowanie)
  6. Contemptor Drednought II - 2 x CCW (ten z Calth, sklejony i zmagnesowany, czeka na malowanie)
  7. Legion Rapier Quad mortar x 2 (zamówione, paczka w drodze)
  8. 8 x Cataphractii Terminators (modele z Calth, 5 mam już pomalowanych – każdy z 2xLC – mieli być do wh40, jeszcze 3 do dorobienia)
  9. Legion Tactical Squad x 15 (w założeniu mix MkIV z Calth i MkIII z Prospero, mam już pomalowanych 12 MkIV i sierżantów z combi)
  10.  Legion Tactical Squad x 15 (j.w.)
  11. Legion tactical support squad – 5 x flamery (mam już 3 z Calth, do dorobienia 2 w MkIII)
  12. Legion tactical support squad – 5 x plasma (mam już 3 z Calth, do dorobienia 2 w MkIII)
  13. Legion Heavy suport squad – 5 x missle launcher (mam już 3 z Calth, do domalowania jeszcze 2)
  14. Legion Sicaran Battle Tank (GOTOWY - choć nie jestem w pełni z niego zadowolony i będzie chyba jeszcze mały lifting)
  15. Spartan Assault Tank (żywica kupiona już parę miesięcy temu, ale jak dotąd nie odważyłem się na jej klejenie)

Całość ma robić za formację the Reaping – czyli klimatycznie idziemy sobie z buta (termosy jadą w Spartanie) i siekamy chemią/trucizną/fosforem.

 
Czekając na marcową edycję GMoTM na Gloria Victis – w której ponownie wystartują Iron Warriors – przygotowałem wczoraj wieczorem trochę materiału pod Legion XIV:

 
1)      Zoperowałem i zmagnesowałem już poprzednio pomalowanego Contemptora dodając mu z drugiego pudełka kolegę:

 


2)      No i mam kilku pacjentów sklejonych i gotowych do malowania:

 
 
Plan jest! Tradycyjne pytanie hobbysty: czy starczy konsekwencji w jego realizacji ??? J
 
 
jednocześnie czas na kolejne zgłoszenie do konkursu na Gloria Victis - 2 x Vengence Weapon Battery, Maulfiend i Warpsmith :-)
 
... i posiłki do Death Guard:
 
 

2 komentarze: